偶然找到了這個測驗,挺有趣的,原來我適合倫敦,聽起來挺不賴!

我知道自己不適合巴黎,我不夠浪漫,也不太像緊張的日本,雖然我自己以為我測出來的城市會是日本啦... 倫敦,我還沒去過,看來,我該找個機會去看看了


You Belong in London

A little old fashioned, and a little modern. A little traditional, and a little bit punk rock. A unique woman like you needs a city that offers everything. No wonder you and London will get along so well. What City Do You Belong in? Take This Quiz :-)
arrow
arrow
    全站熱搜

    cat108 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()